fredag 30. oktober 2015

Inspirasjon til gangen // Inspiration for the hallway

Neste post på oppussingsplanen vår (eller min hvertfall..), er å pusse opp gangen. Jeg har allerede noen tanker om hvordan det skal se ut, men litt inspirasjon er alltid greit å ta med seg. Planen er å rive opp gulvet og legge nytt, og male veggene. Tror det blir veldig bra! Bilder kommer underveis i prosessen, det kreves litt mer planlegging først. Her er selvfølgelig litt inspirasjon, som dere kan ta med dere inn i helgen. Håper du også finner inspirasjon og motivasjon til dine nye oppussingsprosjekt, og mens du surfer etter ting du liker så anbefaler jeg å høre på dette albumet. Jeg elsker å høre på musikk mens jeg jobber! ♩♪♫
God fredag alle sammen! J

    
  




















The next thing on the redecoration plan (or my plan at least..!) is to give the hallway a makeover. I already have some thoughts on how I want it to look, but some inspiration is always good to look at. The plan is to change the flooring and paint the walls. I’m confident it will look great when we’re done! I will post pictures during the process, but right now we have some more things to sort out before we start. Above is of course some inspiration that you can look at during the weekend. 

I’m hoping you all find some inspiration and motivation for your projects, and while you surf the internet, listen to this album. I love listening to music while I work! ♩♪♫

Happy friday everyone! J
(Alle bilder fra Pinterest/All pictures from Pinterest)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar