torsdag 10. september 2015

Designers Saturday Oslo 2015

Forrige lørdag var det Designers Saturday her i Oslo. Jeg dro med min venninne som blogger på Cathrine Lyster, og vi fikk med oss masse kult! 

Designers Saturday er en litt annerledes messe; faktisk den eneste norske visningen av møbler, belysning, gulv og mye mer. Her er ikke alt stuet inn i én messehall, men det er showroom rundt hele Oslo sentrum, hvor det i år deltok 180 utstillere. Fantastisk, sant? På lørdag var det åpent for bransjen og det profesjonelle markedet, og på søndag var det åpent for alle designinteresserte. Du kan lese mer på hjemmesiden her. Det er veldig morsomt å gå rundt og kikke, få med seg nyheter, og snakke med de som står på stands. Gleder meg allerede til neste gang. Jeg tok en haug med bilder, her er noen av dem, jeg håper dere liker!

 

Last saturday Designers Saturday Oslo was on again, and I went with my friend from Cathrine Lyster, and we got to see so many cool things!

Designers Saturday is an event a bit out of the ordinary; in fact it's the only norwegian event that shows both furniture, lighting, flooring and so much more. The concept is a bit different; instead of one big exhibition hall, there are various showrooms around Oslo, and this year 180 exhibitors attended. Amazing, right? On Saturday it was open for the professional market, and on Sunday it was open to the public. You can read more on their homepage here. It's really fun to walk around and look at trends, news, and talk to the people on the stands. I'm already looking forward to the next time. I took a lot of pictures, these are some of them and I hope you enjoy!

Alle bilder er mine/All pictures taken by me. Please do not use without permission.





2 kommentarer:

  1. Var kjempe gøy å dra med deg! :) Syns vi skal gjenta det neste gang der er!

    SvarSlett
  2. Var kjempemoro å dra med deg også, Cathrine! :) Har allerede holdt av datoen for neste gang ;)

    SvarSlett